11. prosince 2017

Ještě jednou losování

Ještě jednou moc děkuji všem, kteří se zúčastnily giveaway o Steh-by-steh! Bylo vás přesně 100, tolik příspěvků pod článkem jsem nikdy neměla :-D

Moc mě bavilo číst si vaše vyšívací zkušenosti a překvapilo mě, kolik z nás má výšivku tak nějak v genech a kolik umí křížkový steh, protože já třeba ve škole křížkování nějakým záhadným způsobem unikla... asi si taky budu muset dát nějaký obrázek křížkem na kanavu!


Sice jsem vylosovala výherkyni knížky Steh-by-steh už před týdnem, ale bohužel do této doby se mi neozvala a nezareagovala na žádný z mých e-mailů, a tak proběhlo ještě jedno losování a tentokrát jsem z osudí vytáhla e-mail Zdeny Běhounkové, gratuluju a posílám zprávu! Snad už tentokrát knížka skončí tam kde má!



Kdo byste si chtěl knížku pořídit, mám od Evy pořádnou zásobu v Zahradě na niti ve Školské 7 na Praze 1, stačí se dostavit. Pokud nemáte cestu do Prahy napište Evě na eva@loverevamp.com, ona vám ji ráda pošle, aby vám stihla přijít do Vánoc je třeba udělat objednávku do čtvrtka!

Krásný adventní čas se spoustou času na vyšívání nám všem!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentáře!