17. prosince 2017

Jako ve Stockholmu

Kdysi dávno jsem měla ráda pořad Bylední je hra, protože jsem milovala sledovat proměny bytů a nápady které vždy designérka Soňa Malinová dokázala vymyslet a použít. Viděla jsem úplně všechny díly. Tenhle pořad už je minulosí. Česká televize teď od září vysílá nový pořad o bydlení, který se jmenuje Bydlet jako...





Soňu sleduju už strašně dlouho, přes její blog, který mě nepřestal bavit ani po těch letech. Soňa je totiž renesanční člověk a vůbec nechápu, kde bere čas provozovat Galerii Krystal, navrhovat interiéry a k tomu vyrábět keramiku a samozřejmě vychovávat syny. V Havířově mají dny asi víc hodin nebo co. 

Tak mě strašně potěšilo, když mě Soňa někdy na jaře oslovila a použila do dílu Bydlet jako ve Stockholmu kokedamy ze Zahrady na niti. To kdyby mi někdo řekl před 10 lety, že moje výrobky si zahrajou v interiéru by Soňa Malinová, tak neuvěřím! Navíc si zahrály v tak skvělé společnosti jako je nábytek String a Master&Master, s doplňky od Nily nebo fotkami od Liny Neméth.

Tak, a teď si jdu pustit další páteční díl! 

Krásnou třetí adventní neděli!




2 komentáře:

Děkuji za komentáře!