8. června 2015

Víkend otevřených zahrad

Už jsem vás zvala loni (do Ctěnic) a letos tomu není jinak, tahle příležitost se skýtá jednou do roka, a tak není radno ji prošvihnout...

Tento víkend 13. - 14.6. máte opět jedinečnou možnost nahlédnout do parků i soukromých zahrad během Víkendu otevřených zahrad!

Doporučuji, možností je spousta, stačí si vybrat... já se letos chystám podívat na Zbraslav na zahradu u vily Sněženka. Velmi romantická záležitost, už jsem o ní psala v příspěvku o soutěži Zahrada desetiletí, které se účastní jako výherkyně zahrady roku 2012... mimochodem pro ni až do 10.6. stále můžete hlasovat, podle mě si to zaslouží.


Zahrada u vily Sněženka


A k paní Pešičkové do Domu u pálkující kočky, bych se chtěla podívat už kvůli tomu názvu... z fotek na mě působí jak vystřižená z Anglie.



Tak co, navnadila jsem vás?

ps. ve Ctěnicích bude v sobotu od 10, 11 a 12 hodin probíhat komentovaná prohlídka s panem Fousem, sraz u brány Zámeckého zahradnictví Ctěnice

4 komentáře:

  1. Prostě romantika, jsem strašně zvědavá jak to vypadá v reálu!

    OdpovědětVymazat
  2. Renata Pešičková v Hlavenci, ve Vidimi Markéta Pešičková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé, tak je to mýlka, děkuji za upozornění, to opravím, abych nemystifikovala čtenáře!

      Vymazat

Děkuji za komentáře!