25. května 2015

Le Market v Mánesu



Nedá mi to nenapsat jeden příspěvek o víkendovém LeMarketu, protože jsem toho stále plná, mám pár fotek i pár úlovků a navíc to byl rozhodně jeden z nejlepších designových marketů, na jakém jsem byla, ať už jako prodejce či jen návštěvník (a že jich je spousta).
Krásné místo, super organizace (klobouk dolů Lucko a Eleno) mílí lidé a výběr super československých značek v množství tak akorát.


nějak jsem nemohla uvěřit, že vystavuju v Mánesu, jako v MÁNESU, fakt!
měla jsem úplně bezkonkurenční výhled


A co mě zaujalo?
cityfolkore

embrace soaps

Adéla Pečlová


šperky od Lucie Kováčikové

marmeládová zahrada
Favorit




Eva z LoveRevamp měla náramkový vyšívací workshop

dokonalé banánky od Mánes café, asi tam na ně budu chodit častěji
(-: Smilebox s Evou z LoveRevamp a Adélou Pečlovou :-)



jak že se ty kokedamy zalévají?
- názorná ukázka

a co jsem ulovila?
náramek od LoveRevamp (zatím nevyšitý a možná tak zůstane)
tři mýdla od embracesoaps
malinovo-fialková marmeláda od marmeládové zahrady
úžasný náramek od Adély Pečlový
díky, Lucie a Eleno, bylo to super!

byli jste?
a jak se vám líbilo?
na LeMarketu!


4 komentáře:

  1. Ahoj Lenko,
    hezky napsáno a pěkné fotky :-) Taky se mi LeMarket moc líbil, mám stejné dojmy, perfektní organizace i výběr značek. Byla tam krásná atmosféra, atmosféra Mánesu samotného, světlo, a za námi voda, ostrovy, nábřeží. A samí příjemní lidé, prodejci i zákazníci. Bylo mi tam hezky a klidně, ani se mi nechtělo odjet (skoro). Taky že jsme byly jedny z posledních, kdo balili.
    Moc mě potěšilo, že se Ti líbí mýdla, snad budou i dobře mydlit :-) Děkuju.
    Ráda jsem Tě poznala a snad se někdy zase uvidíme,
    Bára z embrace soaps

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, mydlí parádně! a měla jsi pravdu po namočení jsou ještě krásnější!

      jsem ráda, že jsme si to všichni užili a doufám, že se potkáme i příště!



      Vymazat
  2. Byli a líbilo se nám moc =) a taky si konečně pořídili první (a určitě ne poslední!) kokedamu =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pěstování zdar a někdy na viděnou ve Školské! ;-)

      Vymazat

Děkuji za komentáře!